PROFESSION

OK

Lépjen velünk kapcsolatba 1 gombnyomással

Számos lehetőség áll rendelkezésére, hogy kapcsolatba lépjen velünk. Válasszon egyet és írja le mit gondol rólunk, vagy hogy éppen milyen problémát segíthetünk megoldani.

Bejelöltem egy megyét, de nem csak onnan kapok állásajánlatokat. Mi ennek az oka?
Amikor a rendszerünkbe bekerül egy állásajánlat, akkor nem feltétlenül a munkavégzés helye alapján történik kategorizálása, hanem figyelembe vesszük azt is, hogy a munkaadó honnan várja a jelentkezéseket. Gyakori például az, hogy egy észak-magyarországi pozícióra, az ország másik végéről is szívesen várnak jelentkezőt, és sikeres pályázat esetén lakhatási, utazási, stb. támogatást nyújtanak a felvett szakembernek. Ezért értesítjük Önt, elsődlegesen a szakterülete alapján megfelelő pozíciókról, és csak ezután vesszük figyelembe a földrajzi elhelyezkedést.
Nem érkezett meg a hitelesítő e-mail? Mit tegyek?
Ha nem érkezik hitelesítő e-mail, kérjük, jelezzen vissza az ugyfelszolgalat@profession.hu, hogy az adott problémának utánanézhessünk!
Hova kell elküldenem az önéletrajzomat?
Pályázatát minden esetben az adott hirdetésben feltüntetett elérhetőségekre kell eljuttatnia, vagy a hirdetésben található link vezeti Önt el egy regisztrációs felületre.
Mit jelent a hirdetésekben a cégnév[szám]@profession.hu e-mail cím?
A Profession.hu e-mail címet a hirdető cég hozza létre a rendszerünkben, amelyen keresztül kéri a beérkező pályázatok továbbítását. Az Ön által elküldött jelentkezés tehát a hirdető által megadott e-mail fiókba érkezik, és a kommunikáció közvetlen marad. A pályázatokat a Profession.hu nem értékeli, azok közvetlenül a hirdető céghez jutnak el.
Hogyan működik az ajánlás kérése?
Önnek lehetősége van Facebook vagy LinkedIn ismerőseitől ajánlást kérni feltöltött önéletrajzához. Az ajánlásokat az adatbázisban kereső munkaadók el is olvashatják, ezáltal több információt kapnak Önről, ami komoly előny a többi álláskeresővel szemben.

Mindezt megteheti 5 egyszerű lépésben:
1. Lépjen be a Profession.hu oldalán. Ha elfelejtette jelszavát, a belépő oldalon kérhet jelszóemlékeztetőt.
2. A belépés után a ?Beállításaim? oldalon kattintson a ?Kérjen ajánlást ismerőseitől!? gombra.
3. Lépjen be a Facebookra vagy a LinkedIn-re és válassza ki azon az ismerősei, akitől ajánlást kérne.
4. Küldje ki a felkérést ismerőseinek. (A közösségi oldalon az aktivitása rejtve marad.)
5. Aktiválja a beérkezett ajánlást, hogy az megjelenjen az önéletrajzában.

Hogyan kaphatom meg a rólam tárolt személyes adatokat?
A Profession.hu-n tárolt személyes adatait kérésére átadjuk Önnek. Ehhez lépjen be saját fiókjába erre a linkre kattintva, majd az Alapadatok blokkban kattintson az Adathordozhatóság opcióra. Az Önről tárolt személyes adatokat és önéletrajzokat ezen az oldalon tudja letölteni.
Hogyan tudom törölni a fiókomat?
Lehetősége van véglegesen kitörölni fiókját a Profession.hu adatbázisából. Ebben az esetben többé nem érheti el az adatait, nem tud bejelentkezni a Profession.hu webes / mobilalkalmazás felületén keresztül és minden előzménye törlésre kerül. A törlés után nem visszaállíthatók a korábbi adatok. A törléshez lépjen be saját fiókjába erre a linkre kattintva, majd az Alapadatok blokkban kattintson a Felhasználói fiók törlése opcióra.
Impresszum
Ügyvezető igazgató: Martis István

Főszerkesztő: Vidó Viktor

Értékesítési vezető: Zsédely Krisztián

Marketing vezető: Varga Balázs

Ügyfélszolgálati és operációs vezető: Ilyésné Bariz Bernadett

Üzletfejlesztési és termékmenedzsment vezető: Tüzes Imre

Head of HR: Göröcs Lili

Adatvédelmi tisztviselő: Kuti Anita
E-mail: adatvedelem@profession.hu

Ügyfélszolgálat
Telefon: +36 (1) 224-2070
E-mail: ugyfelszolgalat@profession.hu
Hirdetésfelvétel: ugyfelszolgalat@profession.hu

Fejlesztés:
Webszerkesztő, site-felelős: Krajcs Ádám
Webszerkesztő: Kalász István, Gombó Márton, Kovács Fanni, Hovanecz Szabolcs
Szerkesztő, projektfelelős: Farkas Norbert, Havas Ferenc